tel. +48 17 748 24 30
35-231 Rzeszów, ul. Skrajna 1

Misja szkoły

"Podaj mi swoją dłoń,
zmierzamy w tym samym kierunku.
Drogowskazem jest: prawda, miłość, piękno i dobro."

Wycieczka klas piątych do Zamościa i Zwierzyńca

W środę 5.06.2019 klasy 5a, 5b, 5c wybrały się na jednodniową wycieczkę do Zamościa, podziwiając przy tym piękno przyrody Roztoczańskiego Parku Narodowego.

Rozpoczęliśmy w Zwierzyńcu od spaceru szlakiem - ścieżką edukacyjną na Bukową Górę. Następnie obejrzeliśmy kościół „na wodzie” pw. św. Jana Nepomucena. W Szczebrzeszynie zatrzymaliśmy się przy pomniku chrząszcza. Potem udaliśmy się do Zamościa, gdzie razem z przewodnikiem zwiedziliśmy Rynek Wielki z zabytkowymi kamieniczkami, synagogę, katedrę, Pałac Zamoyskich oraz część fortyfikacji – na placu bojowym Bastionu VII usłyszeliśmy wystrzał armatni. Gustaw Zatorski z kl. 5c został wówczas przyjęty „w szeregi załogi fortecy Zamoyskich” otrzymując tytuł „Puszkarza”.

Następnym punktem programu naszej wycieczki było zwiedzanie zamojskiego ZOO, gdzie atrakcji również nie brakowało. Pogoda nam dopisała, świetne humory również. Około 20.00 wróciliśmy do Rzeszowa zadowoleni i z mocą niezapomnianych wrażeń.